Aki Hepokorpi

Aki on toisen kauden kunnanvaltuutettu Pirkkalassa. Lisäksi hän istuu kunnanhallituksessa ja maakuntavaltuustossa. Hän on myös Pirkanmaan maakuntavaltuuston tarkastuslautakunnan puheenjohtaja.

Jos Akia kuvaa muutamalla sanalla, niin hän on ahkera, kompromissihakuinen ja hänellä on nopeat hoksottimet. Nämä ominaisuudet ovat nostaneet Akin nopeasti merkittäviin rooleihin Kokoomuksen paikallistoiminnassa. Aki on tällä hetkellä Pirkkalan Kokoomus ry:n-, kunnallistoimikunnan- sekä valtuustoryhmän puheenjohtaja. Lisäksi hän toimii vaalipäällikkönä. Akin tarkempi CV löytyy täältä

Akin harrastuksiin kuuluvat mm. jääkiekko, veneily, sienestys ja lasten harrastukset. Lasten harrastusten kautta, myös valmentaminen on tullut tutuksi. Hän toimii Pirkkalan Pirkkojen P07 Blue joukkueen vastuuvalmentajana. Täällä lisätietoja Akista.

Vahvuudet aluevaltuustossa

Akin vahvuuksiin kuuluu ehdottomasti se, että hän tulee pääosin hyvin toimeen kaikkien kanssa ja omaa siksi erinomaiset kyvyt kompromissien hakemiseen.

Aki on toiminut 2017 - 2021 Pirkkalan hyvinvointilautakunnassa. Sote-asiat kuuluvat kyseisen lautakunnan vastuulle, joten ahkerana lukijana Aki on ollut hyvin sisällä sote-uudistuksen myllerryksessä.

Akin vaaliteemat

Ei byrokratialle