Katri Virkkunen

"Nainen, joka todella saa aikaiseksi. Välitön, ihmistä ja ympäristöä arvostava. Innostava, innostuva ja innovatiivinen. Kuuntelee ja kuulee."

Uuden edessä on tärkeää, että ehdokkaalla on kykyä, osaamista ja taitoa tulkita lakia ja mahdollisuuksia. Ymmärtää, mitä aluevaltuutettu on päättämässä – ei ole vanhaa historiaa olemassa. Tällä hetkellä Katri toimii Suomen suurimman puolustushankinnan eli HX-hankkeen lakimiehenä, jossa selvitetään Hornetien seuraajat.

”Päätin lähteä mukaan aluevaaleihin ehdokkaaksi, koska historiallisen suuren muutoksen edessä koen kokemuksestani ja osaamisestani olevan hyötyä pelastustoimen sekä sosiaali- ja terveyspalveluiden järjestämisessä Pirkanmaalla.”

• Hän on varatuomari, OTM, lakimies

• Työnantaja Puolustusvoimat, HX-lakimies

• Pirkkalan kunnanhallituksen jäsen ja valtuutettu

• Hän on äiti. Hänellä on kaksi poikaa (13 v. ja 12 v.) ja tytär (7 v.) sekä yrittäjäpuoliso Teemu

• Hän on Pirkkalan Kokoomusnaisten hallituksen jäsen

• Hän on Pirkkalan Lions Club Pirkattarien aktiivinen jäsen

• Hän harrastaa lukemista, leikkimistä, lenkkeilyä ja jääkiekkoa (maalivahti).

instagram: katri_virkkunen     facebook: kokoomuskatri

www.katrivirkkunen.fi

Lähde mukaan meille kaikille uuteen kokemukseen, Pirkanmaan aluevaaliehdokkaan kampanjaan.

Osallistua voit monella tavalla: keskustele ystäviesi kanssa, osallistu tapahtumiin tai tukijoukko iltamiin. Vaalialueena on koko Pirkanmaa. Seuraa Katrin instagram ja facebook kanavia, tiedät missä tapahtuu.

Olemme kiitollisia kaikesta avusta ja tuesta.  Yhdessä onnistumme!

Terveisin,

Katri Virkkunen ja Katrin kampanjatiimi