Marko Jarva

”Marko on yhteiskunnallisesti verkostoitunut päätöksenteon ammattilainen. Hän on toiminut johtavassa luottamushenkilöasemassa vuodesta 2013 alkaen. Positiivinen ja empaattinen olemus antaa kyvyn kuunnella ja keskustella monipuolisen taustoituksen saamiseksi. Hän on työskentelytavoiltaan dynaaminen toimeenpanija ja tulevaisuuteen katsoja. Hän uskaltaa kokeilla ja toteuttaa. Asukas- ja asiakaslähtöisyys on hänellä toiminnan keskiössä”

Uuden hyvinvointialueen rakentamisessa tarvitaan vankkaa kokemusta ja näkemystä. On hallittava ja ymmärrettävä laajoja kokonaisuuksia, on tärkeää tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa, vaihtelevissa päätöksentekotilanteissa. Joustavuus ja kyky tehdä kompromisseja, auttavat parhaan mahdollisen lopputuloksen saavuttamisessa.

”Olen ehdolla, koska haluan vaikuttaa. Katsomosta on helppo huudella, mutta vain osallistumalla voi kunnolla vaikuttaa tulevan hyvinvointialueen kehittymiseksi, meitä asukkaita palvelevaksi kokonaisuudeksi. Lähellä sydäntä on etenkin kokonaisturvallisuus, joka koostuu laadukkaista palveluista, ihmisten vapaudesta valita ja hyvinvoivasta osaavasta henkilöstöstä. Tämän toteutuminen edellyttää fiksua taloudenpitoa sekä hallinnollisen byrokratian minimoimista. Lupaan ainoastaan tehdä parhaani!”

Markon taustoja:

Kolmannen kauden valtuutettu Pirkkalassa (2013)

Pirkkalan pormestari (12.6.2017) ja kunnanhallituksen pj

Business Tampere Oy:n hallituksen vpj

Tampereen Kauppaseuran jäsen

Pirkkalan Rotaryklubin jäsen

Tennis, valokuvaus, mökkeily ja matkailu tärkeimmät harrastukset

www.pormestariehdokas.net

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/markojarva/