Katri Virkkunen

"Nainen, joka todella saa aikaiseksi. Välitön, ihmistä ja ympäristöä arvostava. Innostava, innostuva ja innovatiivinen. Kuuntelee ja kuulee. Äiti hoitaa!"

Kuka on Katri Virkkunen?

• Hän on äiti. Hänellä on kaksi poikaa (13v. ja 11 v.) ja tytär (6v.) sekä yrittäjäpuoliso Teemu

• Hän on varatuomari, OTM, lakimies
  • Hän on Pirkkalan Kokoomusnaisten hallituksen jäsen
  • Hän on Pirkkalan Lions Club Pirkattarien aktiivinen jäsen
  • Hän harrastaa lukemista, leikkimistä, lenkkeilyä ja jääkiekkoa (maalivahti).
  • Tappara

Sydämen asiat:

• Sujuvaa arkea pirkkalalaisille! Lisää vuorovaikutusta ja vaikuttavaa osallistamista kunnan päätöksentekoon. Säännölliset foorumit, joissa valtuutettu on kuulemassa yrittäjiä, työntekijöitä, seuroja, yhdistyksiä, eri-ikäisiä kuntalaisia heitä koskevissa arjen asioissa ennen päätösten tekoa.
  • Yrittäjyys on pohja vahvalle kuntataloudelle! Yrittäjämyönteisyys elinkeino- ja maapolitiikassa. Ilmoitusmenettely käyttöön lupaprosesseissa aina kun mahdollista. Kunta toimii mahdollistajana. Pirkkalalaiset pienet ja keskisuuret yritykset mukaan Pirkkalan julkisiin kilpailutuksiin hankintoja jakamalla.
  • Lapset ja koulutus: Flipattaisko Pirkkalassa 2025? Uusilla metodeilla keinoja erityttävään opetukseen ja oppimisen ennakoivaa tukemiseen. Tukea erityisesti peruskoulun alaluokille. Kaikilla peruskoulun päättävillä tulee olla riittävä luku- ja laskutaito toisen asteen koulutukseen. On etuoikeus käydä koulua Pirkkalassa. Lasten ja nuorten harrastustoimintaan on panostettava.
  • Liikunta ja vapaa-aika: Liikuntaan satsaaminen on tuottavaa kuntataloutta ja ennalta ehkäisevää terveydenhuoltoa. Liikuntapaikat on pidettävä kunnossa ympäri vuoden. Luonto on osa Pirkkalan identiteettiä. Elinvoimaa ja liikunnan iloa Pirkkalaan!
  • Seniorit ovat Pirkkalassa voimavara! Miten hyödyntää paremmin Senioreiden osaaminen ja kokemus kunnassa? Senioreiden tekemä vapaaehtoistyö on arvokasta. Seniorit ansaitsevat arvostavan kohtelun ja laadukkaan hoidon ja hoivan, kun aika on.
  • Terapiaseteli. Kunnan järjestämisvastuulla olevien terapiapalveluiden rinnalle terapiaseteli. Nopea hoitoon pääsy on vakavampien ongelmien ennaltaehkäistä.

Työskentelytapani:

Kuulen, Perehdyn ja Päätän.