Roope Komppa

Olen Roope Komppa, 56-vuotias lennonjohtaja. Perheeseeni kuuluu vaimo, viisi lasta ja lapsenlapsi. Olen muuttanut Pirkkalaan ensimmäistä kertaa vuonna 1987 saadessani lennonjohtajan viran lentokentältä̈. Olen toiminut sekä Tampereen että Suomen lennonjohtajien yhdistyksen hallituksissa. Minulla on kokemusta kouluttajan tehtävistä kansainvälisellä tasolla ja olen toiminut myös EU:n ilmailuasiantuntijana Luxembourgissa.

Harrastan liikuntaa eri muodoissa, eritoten jalkapalloa, jonka myötä olen mukana PJK:n edustusjoukkueen toiminnassa.

Lähden ehdokkaaksi ensimmäistä̈ kertaa kunnallisvaaleihin, koska nyt pystyn antamaan aikaani, mielenkiintoani sekä̈ asiantuntemustani yhteisten asioiden hoitamiseen.

Työpaikkoja lisäämällä pystytään takaamaan nykyisten palveluiden saatavuus ja tarjoamaan palveluita kaikenikäisille (vauvasta vaariin).

Tavoitteenani on

• hyvät liikuntamahdollisuudet Pirkkalassa eri liikuntamuodoille

• parantaa lentokentän houkuttelevuutta matkustajille ja lisätä työpaikkoja alueella

• koko Pirkkalan alueen kattava julkinen liikenne

• Pirkkalan suunnittelussa huomioitava viheralueiden ja metsien säilyttäminen kasvukeskusten rinnalla -nuorten tapaamispaikkojen ja tapahtumien mahdollistaminen.