Susanne Salomäki-Saksala

Hei,

Olen Susanne Salomäki-Saksala. Lähdin näihin some-vaaleihin niistä lähtökohdista, että en omista sähköpostiosoitetta enkä älypuhelinta. Valitettavasti vaalikoneisiin en pääse vastaamaan edellä mainituista syistä johtuen. Joten jos haluat vastaukseni vaalikonekysymyksiin, tule käymään Suupan Kukassa.

Harrastukset

Suurin harrastukseni on yrittäjyys (Suupan Kukka). Yrittäjyys-harrastuksen jaan yhdessä 80 vuotiaan äitini kanssa. Lisäksi harrastan mökkeilyä kaikkina vuodenaikoina ja luonnossa lukemista. Myös kalastus, ravustus, sienestys ja yleisesti luonnossa liikkuminen ovat minulle mielekkäitä harrastuksia.

Vaaliteema

Ikäihmiset ovat lähellä sydäntäni. Työssäni olen etuoikeutettu ja tapaan paljon ihmisiä ja etenkin ikäihmisiä. Kuuntelen heidän ilot sekä surut ja joskus saan kunnian auttaa heitä muissakin asioissa.

Toivoisin ja soisin vanhuksille arvoisensa vanhuuden sekä huolenpidon. Tehostettua palveluasumista pitää tarjota riittävän ajoissa. Kotihoito ei aina tuo turvaa. Olisi upeaa, jos Pirkkalasta löytyisi Viola-koti säätiön kaltainen ratkaisu. Pirkkalan kunnan tulisikin selvittää mahdollisuutta tämänkaltaiseen asumisratkaisuun.

Ikäihmisiä, senioireita ja heidän läheisiään ajatellen - Suski