Puheenjohtajan palsta

VAPUN AIKAA

Vietämme tulevaa Vappua perin poikkeuksellisissa oloissa , ja joudumme sopeutumaan uusiin tapoihin juhlia Porvallista Vappua.

Rajoitukset, joilla pyritään turvaamaan kansalaisten terveys ja yhteiskunnan rakenteiden toimivuus jatkossakin, ovat varmasti perusteltuja. Me osaamme kyllä sopeuttaa oman toimintamme sen mukaan. Ei pidä kuitenkaan unohtaa juhlimista oman lähipiirin ja läheisten kanssa, joskin nyt se tehdään hiukan erilailla kun aikaisemmin, mutta se kyllä meiltä onnistuu.

Vapun juhlimisen jälkeen on sitten aika alkaa ajatella tulevaa. Kunnallispolitiikassa seuraava erittäin merkittävä vaihe on kunnallisvaalit, joihin aikaa on alle vuosi. Aika menee nopeasti, ja siksi on erittäin tärkeää alkaa tehdä työtä yhdessä sen eteen, että saamme oman ehdokaslistamme täyteen.

Uskon, että aktiivisella yhdessä tehtävällä kampanjalla varmistamme Kokoomuksen aseman Pirkkalan suurimpana puolueena jatkossakin, ja saamme sen myötä kehitettyä omaa kuntaamme edelleen maan parhaana kuntana.

Tässä työssä on jokaisen panos tärkeä, ja siksi pyydänkin jokaista jäsentä olemaan aktiivinen ehdokkaiden hankinnassa. Jos et jostain syystä lähde itse ehdolle, niin ”vinkkaa” tutulle mahdollisuudesta päästä rakentamaan Pirkkalan tulevaisuutta hienossa porukassa.

Näillä muutamilla sanoilla haluan toivottaa Teille Kaikille olosuhteista huolimatta Hauskaa Vappua ja iloista mieltä.

Pidetään toisistamme huolta.

Hyvää syksyä Kaikille

Yhdistyksemme sääntömääräinen syyskokous 9.10.2018 sai erinomaista lisäarvoa, sillä meillä oli kunnia saada Kokoomuksen kolme kansanedustajaa Elina Lepomäki, Juhana Vartiainen ja Harri Jaskari kertomaan Valtakunnan taloudesta, työllisyydestä sekä yrittäjyydestä. Alustuksissa sivuttiin näiden kaikkien aiheiden osalta eri kehitysnäkymiä, joilla näkemyksemme mukaan, saadaan asioita edelleenkin paremmalle tolalle, sillä nykyinen tilanne ei näytä hyvältä pitkässä juoksussa.

Esille nousi myös vahvasti tulevat Eduskuntavaalit, joiden erilaisia painotuksia käsittelimme keskustelun ja kysymysten yhteydessä.

Yhdistyksemme ja Naisyhdistyksen jäseniä oli kiitettävästi paikalla, ja kiperiäkin kysymyksiä esitettiin alustajille.

Varsinainen kokous oli hyvä ja keskusteleva, joka osoittaa mielestäni sen, että olemme jo valmistautumassa pian edessä oleviin Seurakuntavaaleihin, sekä kevään Eduskuntavaaleihin. Seurakuntavaaleissa tuemme yhdistyksemme ehdolla olevia jäseniä julkaisemalla Pirkkalaisessa erillisen mainoksen.

Eduskuntavaaleissa tärkein kysymys lienee tulevan pääministerin nimi, ja mehän teemme kaikkemme, että se olisi Petteri Orpo!

Siispä aloittakaa työ tahollanne jo nyt, sillä jokainen kynnelle kykenevä on saatava aktivoitumaan ja äänestämään, sillä haluammehan säilyttää asemamme Pirkanmaalla, kuten valtakunnassakin ykköspuolueena.

Kokoukselle ja jäsenkunnalle Lämmin Kiitos Luottamuksesta seuraavalle kaudelle.

Yhdessä Olemme Enemmän

Syksy tulla "jollottaa", MUTTA VARSIN LEPPOISASTI

Toivottavasti olemme kaikki saaneet nauttia mieluisasta kesästä, ja olemme latautuneet tulevaan syksyyn ja talveen.

Syksyn toiminta lautakunnissa on käynnistynyt, ja ponnistuksia on edessä normaalien päivittäisten asioiden tiimoilta ja erityisesti talousarvion laadinnan yhteydessä.

Seuraava oman yhdistykseemme tapahtuma, joka on tarkoitettu kaikillle jäsenille on syyskokous 9.10.2018, ja toivonkin erittäin runsasta osanottoa, sillä meillä on kunnia saada arvovaltainen joukko Kokoomuspäättäjiä (Harri Jaskari, Elina Lepomäki ja Juhana Vartiainen) alustamaan ajankohtaisista aiheista klo 16.30 Ravintola Bufferiin, ennen varsinaista kokousta.

Toivon myös aktiivista ja avointa vuorovaikutusta Kokoomuksen hallituksen, luottamushenkilöiden ja jäsenkunnan välillä.

Yhdessä olemme enemmän

Kesäinen Tervehdys

Kevät on edennyt pitkälle luonnossa, ja kaikki varmaankin jo toivovat hiukan vettä, että saadaan luonto kukoistamaan.

Samoin on yhdistyksemme toiminta hakenut hiukan uusia tuulia kevään edetessä, ja olemme osallistuneet aktiivisesti kuntalaisten asioiden hoitoon eri tahoilla edustajiemme toimesta.

Olemme saaneet kutsun Eduskuntaan vierailulle, ja siihen palaamme syksyn kuluessa tarkemmin jäsenpostilla ja yhdistyksen sivuilla.

Tämän viikon lauantaina 16.6 toivottavasti tapaamme runsain joukoin Sankilassa yhdistyksen kesäjuhlassa, jossa rentoudumme ja tutustumme nyyttikestien merkeissä grillin ääressä.

Toivotan Kaikille erinomaisen Hyvää ja Rentouttavaa Kesää

12.6.2018

Tervehdys Kaikille Pirkkalan Kokoomuksen jäsenille

Valitsitte minut puheenjohtajaksi maaliskuussa, ja hallitus järjestäytyi uudelleen.

Toimintamme nojaa aktiiviseen jäsenistöön ja tiedonkulun avoimuuteen hallituksen/valtuutettujen ja jäsenten välillä.

Tehkäämme työtä yhdessä aktiivisesti ja pidetään aktiivisesti yhteyttä myös "somen" ulkopuolella henkilökohtaisesti.

2.5.2018